JOUW MENING TELT!
Ben je tevreden over onze werking of niet? Heb je suggesties hoe we onze werking kunnen verbeteren?
Ben je tevreden?
Dat horen we graag! Onze medewerkers doen hun best om samen met jou de begeleiding tot een waardevol en positief resultaat te brengen.
​
Onze begeleiders horen graag waarover je tevreden bent. Graag ontvangen we jouw positieve boodschap via het tevredenheidsformulier of dab@wegwijs.stijn.be.
​
​​
Heb je suggesties voor ons?
Graag passen we onze dienstverlening aan. Heb je een suggestie? Laat het ons weten via het tevredenheidsformulier​ of dab@wegwijs.stijn.be.
​​
​
Ben je niet tevreden?
Al onze medewerkers doen hun best om je zo goed mogelijk te begeleiden. Heb je toch minder fijne ervaring, dan raden we je aan om dit te bespreken met je begeleid(st)er.
​
Als dit niet lukt of je vind het te moeilijk kan je dit melden, mag je dit ook altijd melden via veerle.pellens@vzwstijn.be, telefonisch via 011/55 99 60 of via het tevredenheidsformulier​.
​
Je krijgt een ontvangstbevestiging en jouw klacht wordt zo snel mogelijk behandeld. Een klacht wordt steeds binnen de 30 dagen behandeld. Mogelijks neemt de verantwoordelijke contact met jou om het probleem te bespreken. Je ontvangt steeds een schriftelijk antwoord.